czwartek, 13 marca 2014

Mikropigmentacja brwi - metoda cienia - efekt bardzo delikatny



Tym razem moja klientka zaznaczyła, że zależy jej na bardzo delikatnym podkreśleniu brwi. Myślę, że osiągnęłam zamierzony efekt :) . Brew po lewej stronie - przed pigmentacją. Brew po prawej - tuż po pigmentacji :) Jak widać nie trzeba straszyć brwiami. Po wygojeniu brewki będą odrobinkę delikatniejsze... 

Przypomniało mi się jedno z kilku standardowych Waszych pytań : 

- Czy brwi po makijażu permanentnym goli się, lub wypadają ? 

Moja odpowiedź brzmi : 

-Absolutnie NIE :) ani nie wypadają , ani nie należy ich golić. Co widać na zdjęciu ... włoski dodają uroku w miejscu pigmentowanym...a brwi wyglądają dużo naturalniej. Także apeluje... nie golcie ich moje drogie pomysłowe dziewczyny ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz